image

Projektligji i ri për tarifën e administrimit të banesave (bashkëpronesia në pallate): Gjoba dhe masa të reja

  • svg Legislation
  • Admin
  • svg

Projektligji i ri për tarifën e administrimit të banesave

Në Shqipëri, Ministria e Pushtetit Vendor ka propozuar një projektligj të ri për administrimin e bashkëpronësisë në ndërtesa, i cili ka si qëllim përmirësimin e mënyrës së menaxhimit të objekteve të përbashkëta dhe rregullimin e detyrimeve financiare të pronarëve të apartamenteve në pallate. Drafti, që përmban 53 nene, parashikon masa të reja për pagesat dhe penalitetet për ata që nuk respektojnë detyrimet.

Çfarë është tarifa e administrimit?

Sipas projektligjit, të gjithë qytetarët që zotërojnë njësibanimi ose shërbimi në pallate duhet të paguajnë një tarifë mujore për administrimin dhe mirëmbajtjen e pjesëve të përbashkëta. Kjo tarifë llogaritet bazuar në kuotën e bashkëpronësisë dhe shpenzimet e mirëmbajtjes, por mund të ndryshojë sipas numrit të kateve dhe shkallës së përdorimit të pronës.

Kush duhet të paguajë?

Ligji përfshin edhe pronarët që nuk e përdorin pronën e tyre. Ata janë të detyruar të kontribuojnë njëlloj si ata që banojnë aty, përveç rasteve kur asambleja e bashkëpronarëve merr vendim të ndryshëm.

Gjobat për mospagesë

Projektligji vendos një penalitet prej 30% të tarifës mujore për çdo muaj vonesë. Kjo masë synon të garantojë pagesën në kohë dhe të shmangë problemet që vijnë nga mungesa e fondeve për administrimin e objekteve. Në rast se një bashkëpronar nuk paguan për tre muaj rresht, kryesia e bashkëpronësisë ka të drejtë të përllogarisë detyrimet dhe t’i dërgojë ato për ekzekutim përmes përmbarimit.

Si përcaktohet tarifa?

Nëse asambleja e bashkëpronarëve nuk arrin dakordësi për tarifën, zbatohet një tarifë reference e miratuar nga këshilli bashkiak përkatës. Përllogaritja e tarifës bazohet në një udhëzues të miratuar nga ministria.

Çfarë përfshin projektligji?

Përveç tarifave dhe penaliteteve, drafti trajton edhe çështje të tjera si:

·         Të drejtat dhe detyrimet e pronarëve të njësive.

·         Zgjedhjen dhe detyrat e administratorit dhe kryesisë së bashkëpronësisë.

·         Procedurat për regjistrimin dhe kadastrimin e njësive të bashkëpronësisë.

Ky projektligj është aktualisht në fazë konsultimi publik dhe mund të pësojë ndryshime përpara se të miratohet. Qytetarët dhe ekspertët janë ftuar të japin mendimet e tyre për përmirësimin e draftit.

Me këtë ligj të ri, synohet të krijohet një sistem më i drejtë dhe më efikas për menaxhimin e ndërtesave të përbashkëta, duke rritur ndërgjegjësimin dhe përgjegjësinë e bashkëpronarëve. Megjithatë, sfida e zbatimit praktik dhe pranimit nga qytetarët mbetet një pikë kyçe për suksesin e tij.


Gjithashtu mund te lexoni: Po planifikoni të shisni shtëpinë tuaj? A duhet ta rinovoni apo jo?